mandag 6. januar 2014

Blue lights


Nabolaget vårt har fått noen oppgraderinger de siste årene (og flere er på gang). Min favoritt er denne veggen, hvor det henger flere blå vegglys nedover trappen mellom to veier. Designet minner meg mest om (kremt), kvinnelige bryster. Men jeg synes det er et stilig innslag i nabolaget, og er min fase snuplass når jeg går meg en fem minutters gåtur :) 


Tusen takk for de fine ordene dere legger igjen! Kommentarene til gårdagens innlegg var så hyggelige og gav meg et lite energiboost i dag :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei:)
Neste gang du går til brannstasjonen ta en titt inn i "vanndråpene:.
Der er det en overraskelse:)

Fru Luna sa...

Vanndråper ja...! Så morsomt, når ble jeg nysgjerrig på overraskelsen :)

Fru Luna sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.